(Pakket) bezorging en het Corona Virus

Natuurlijk zijn wij ook volop bezig met het Coronavirus.
Beurzen die niet doorgaan en aandacht voor de hygiënne.
Wij houden ons ook aan de richtlijnen die het RIVM en de GGD stellen.
Helaas zullen wij en u ook meer hinder ondervinden bij het bezorgen van de bestellingen en hopen op uw begrip hiervoor.

We hebben een mail gehad van PostNL:

Beste heer, mevrouw,
 
Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. We nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. In deze mail lees je meer over de maatregelen.

Bezorging van post en pakketten
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. 

Verruiming bezorgtijden en andere maatregelen voor bezorgers
We werken op dit moment aan de verruiming van de dagelijkse bezorgtijd en andere maatregelen voor onze bezorgers. We treffen aanvullende maatregelen om de werkomstandigheden zo gezond en veilig mogelijk te houden en de kans op besmetting te verkleinen.
 

 

© 2009 - 2021 Oceandrum.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel